Jobs

 
Legro is a family business in which everyone knows each other and in which teamwork is important. We are proud of our company and our products.

We frequently need to hire people with a real hands-on approach and are very committed to their work. This doesn't mean a 9-to-5 mentality; sometimes you simply have to get the job done. The kind of people we want to hire are people who will fit into our team, who are eager to learn, and – just like us – won't give up until they know for sure that customers are getting what they want.

Keep an eye on our website for our current employment opportunities.

Click on the job opening you are interested in for more information. Would you like to join our team? Then please send us your CV and cover letter.

Supply Chain medewerker Logistiek (32 uur)

Voel jij je graag verantwoordelijk voor het zo effectief en efficiënt mogelijk laten verlopen van ons Supply Chain proces? Lees dan verder!

Wie ben jij?

Je bent iemand die van aanpakken houdt en stevig in de schoenen staat. Je hebt hart voor wat je doet. Je kunt snel schakelen en voor het halen van een deadline draai jij je hand niet om. Zónder dat het ten koste gaat van je nauwkeurigheid natuurlijk. Je communiceert duidelijk en tijdig en je bent pas tevreden als je werk 100% klopt.

Wat ga je doen?

  • Je bent samen met jouw collega’s verantwoordelijk voor het regelen van bijna alle inkomende en uitgaande logistiek binnen ons bedrijf;
  • Je werkt hierbij nauw samen met onze afdeling Sales Support en zoekt uit en regelt de meest efficiënte transportmogelijkheden met de juiste prijs/kwaliteit verhouding
  • Je werkt tevens nauw samen met onze transportdivisie Legro Transport en de collega’s in jouw team.
     

Hoe ziet jouw team eruit?

Het team bestaat uit een aantal medewerkers die gezamenlijk werken aan een zo efficiënt mogelijke logistiek. We zijn een sterk, flexibel team waarin we werkzaamheden overdraagbaar maken om zo onze klant te allen tijden goed te kunnen bedienen. Er is veel kennis in het team aanwezig, maar wij leren ook graag van jouw frisse blik en innovatieve ideeën. Onze cultuur kenmerkt zich door enthousiaste, hardwerkende collega’s, een fijne werkomgeving en een goede informele sfeer met korte lijnen.

Wat krijg je van ons?

  • Een mooi salaris en een goede pensioenregeling;
  • Een werkplek met familiegevoel: de lijntjes zijn kort en we luisteren naar elkaars ideeën;
  • Een cultuur waarin betrokkenheid, vooruitstrevendheid, passie en eigenheid worden gewaardeerd;
  • Ontwikkelmogelijkheden in een groeiende en bloeiende organisatie;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans door onder andere flexibele werktijden;
  • Een team van betrokken collega’s met hart en passie voor hun vak;
  • Leuke bedrijfsfeesten, waaronder een kerstfeest met je hele gezin, een zomerbarbecue en een toffe activiteit met onze personeelsvereniging;
  • Elke dag gratis fruit.


Wat vragen wij daarvoor terug?

  • Je hebt minimaal MBO+ HBO werk- en denkniveau bij voorkeur richting logistiek of export/import;
  • Je hebt een klantgerichte houding;
  • Nauwkeurigheid en zelfstandig kunnen werken is belangrijk in deze functie;

 

  • Je communiceert helder en duidelijk en treedt krachtig en overtuigend op, omdat je altijd streef naar toegevoegde waarde voor de klant;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in zowel woord als geschrift, beheersing van andere talen zoals Duits of Spaans is een pré.


Let’s grow together!

Zin om kennis te maken? Mooi, wij ook! Solliciteer direct door je cv met een korte motivatie naar ons te mailen. Vergeet je daarbij niet te vermelden voor welke functie je solliciteert? Heb je direct al vragen? Bel dan met Martijn Buijs, Manager Supply Chain via 06-15471736. Hij beantwoordt je vragen over de functie graag.

Interieurverzorg(st)er (15-20 uur)

Heb jij oog voor detail, ben je flexibel en hulpvaardig? Hou jij van Spik & span en durf jij letterlijk door het stof te gaan? Lees dan verder!

Wat ga je doen?

  • Je zorgt voor een schone en prettige werkomgeving;
  • Je beheert de werkvoorraad van schoonmaakartikelen en kantine benodigdheden.
     

Wat krijg je van ons?

  • Een mooi salaris en een goede pensioenregeling;
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden en werkplek met familiegevoel.

Wat vragen wij daarvoor terug?

  • Je bent 15 – 20 uur in de week dagelijks beschikbaar van maandag tot en met vrijdag;
  • Je werktijden zijn nader te bepalen;
  • Je hebt oog voor detail;
  • Het betreft een duobaan waarbij je zelfstandig werkt en werkzaamheden afstemt met je collega.

Let’s build the future together!

Zin om kennis te maken? Mooi, wij ook! Solliciteer direct door je cv met een korte motivatie naar ons te mailen. Vergeet je daarbij niet te vermelden voor welke functie je solliciteert? Heb je direct al vragen? Bel dan met Chantal Janssen via 06-55701331. Zij beantwoordt je vragen over de functie graag.

Baliemedewerker / Counter Employee (40 uur - locatie: Asten)

Vind jij tevreden klanten en een goedlopend orderproces óók zo belangrijk? Ben jij de spin in het web die we zoeken als het gaat om de ondersteuning van het commerciële binnendienst-team?

Wie ben jij?

Je bent iemand die van aanpakken houdt en stevig in de schoenen staat. Je bent het eerste aanspreekpunt van de organisatie en schakelt regelmatig met de teamleider productie. Hierin ben je communicatief sterk en krantvriendelijk. Je kunt zelfstandig werken maar vindt het ook belangrijk om goed samen te werken met collega’s binnen het team.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor verschillende baliewerkzaamheden;
  • Je hebt nauw contact met chauffeurs die komen laden en lossen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het printen en incidenteel opvoeren van orders;
  • Je maakt de productieopdrachten.

Hoe ziet jouw team eruit?

Je komt terecht in het team Expedition van Asten binnen de afdeling Supply Chain. We zijn een sterk, flexibel team in ontwikkeling waarbinnen we werkzaamheden overdraagbaar maken om zo onze klant te allen tijden goed te kunnen bedienen. Er is veel kennis in het team aanwezig, maar wij leren ook graag van jouw frisse blik en innovatieve ideeën. Onze cultuur kenmerkt zich door enthousiaste, hardwerkende collega’s, een fijne werkomgeving en een goede informele sfeer met korte lijnen.

Wat krijg je van ons?

  • Een mooi salaris en een goede pensioenregeling;
  • Een werkplek met familiegevoel: de lijntjes zijn kort en we luisteren naar elkaars ideeën;
  • Elke dag gratis fruit;
  • Leuke bedrijfsfeesten, waaronder een kerstfeest met je hele gezin, een zomerbarbecue en een toffe activiteit met onze personeelsvereniging;
  • Een cultuur waarin betrokkenheid, vooruitstrevendheid, passie en eigenheid worden gewaardeerd;
  • Ontwikkelmogelijkheden in een groeiende en bloeiende organisatie;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans door onder andere flexibele werktijden;
  • Een team van betrokken collega’s met hart en passie voor hun vak.
     

Wat vragen wij daarvoor terug?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt een klantgerichte houding;
  • Nauwkeurigheid en zelfstandig kunnen werken is belangrijk in deze functie;
  • Je bent communicatief sterk.

Let’s build the future together!

Zin om kennis te maken? Mooi, wij ook! Solliciteer direct door je cv met een korte motivatie naar ons te mailen via jobs@legrogroup.com of gebruik de button 'Solliciteer'. Vergeet je daarbij niet te vermelden voor welke functie je solliciteert? Heb je direct al vragen? Bel dan met Martijn Buijs, Manager Supply Chain, via 06-15471736. Hij beantwoordt je vragen over de functie graag.

Product Data Specialist (32-40 uur)

Ben jij die nauwkeurige collega die ervoor zorgt dat onze product- en artikeldatabase altijd op orde is en blijft? Wil jij met ons mee aan het roer staan van de implementatie van een nieuw ERP-systeem? Weet jij weet van aanpakken en wil je graag alle details weten van onze producten? Dan hebben we een mooie vacature beschikbaar! Wij zoeken namelijk een proactieve Product Data Specialist.

Wie ben jij?

Jij zorgt ervoor dat het ERP-systeem up-to-date is met actuele data rondom onze producten, vanaf de productintroductie tot de uitstroom ervan. Door jouw accurate beheer van deze data, kunnen onze we beslissingen nemen op het gebied van assortimentsbeheer en planning.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het gehele beheer (invoeren en muteren) van de masterdata van onze verkoop- en inkoopartikelen in ons ERP systeem.
  • Je denkt mee over de inrichting en structuur van de data in het ERP systeem en optimaliseert deze.
  • Je leest data uit, analyseert deze en rapporteert op artikelniveau een aantal KPI’s. Je informeert met deze gegevens onze productie- en salesafdeling over de ontwikkelingen op productniveau, hierbij doe je voorstellen ten aanzien van het assortiment.
  • Je signaleert afwijkingen in het systeem, corrigeert deze en stuurt daar waar nodig bij. Je deelt deze signalen met de verschillende afdelingen.
  • Je neemt actief deel aan de implementatie van een nieuw ERP-systeem, draagt zorgt voor de data-invoer, maar rapporteert ook over het project en doet hierin voorstellen ter verbetering.
     

Hoe ziet jouw team eruit?

Je bent onderdeel van het Supply Chain Development Team, bestaande uit twee Process Developers en de Product Engineer.

Wat krijg je van ons?

  • Ontwikkelmogelijkheden in een groeiende en bloeiende organisatie;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans door onder andere flexibele werktijden;
  • Leuke bedrijfsfeesten, waaronder een kerstfeest met je hele gezin, een zomerbarbecue en een toffe activiteit met onze personeelsvereniging;
  • Een werkplek met familiegevoel: de lijntjes zijn kort en we luisteren naar elkaars ideeën;
  • Een cultuur waarin betrokkenheid, vooruitstrevendheid, passie en eigenheid worden gewaardeerd;
  • Een mooi salaris en een goede pensioenregeling.

Wat vragen wij daarvoor terug?

  • Je hebt minimaal een mbo4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring met het verwerken van masterdata is een pre:
  • En hebt ervaring opgedaan in een logistieke of productieomgeving;
  • Je bent toe aan je 2e/3e carrièrestap;
  • Nauwkeurigheid en zelfstandig kunnen werken is belangrijk in deze functie;
  • Samenwerken en teamspirit gaan bij ons voorop!
     

Let’s build the future together!

Zin om kennis te maken? Mooi, wij ook! Solliciteer direct door je cv met een korte motivatie naar ons te mailen. Vergeet je daarbij niet te vermelden voor welke functie je solliciteert? Heb je direct al vragen? Bel dan met Geert-Jan Jacobs, Product Engineer, +31(0)6 22 38 95 06. Hij beantwoordt je vragen over de functie graag.

Transportplanner (40 uur)

Is efficiëntie jouw tweede naam, heb je een voorliefde voor vrachtwagens en snap jij wat er nodig is om onze producten op tijd bij de klant te krijgen? Lees dan verder! Wij zoeken namelijk een Planner.

Wie ben jij?

Je bent een collega die graag in een hecht team werkt, snel kan schakelen en er samen met je collega’s voor zorgt dat de planning soepel verloopt. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en laat dit ook tot z’n recht komen in de containerplanning. Jij gaat pas met een voldaan gevoel naar huis als al het werk van die dag gedaan is. Transport is je passie en daarnaast vind je het leuk om nauw in contact te staan met zowel chauffeurs als onze collega’s op Sales Support. Je bent gedreven om de administratie tot in detail voor elkaar te krijgen, ondersteunt je collega's in deze taken en neemt dit soms ook voor hen uit handen. Als laatste heb je een belangrijk probleemoplossend vermogen. Als een situatie ineens anders verloopt kun je snel schakelen en anticiperen zodat onze chauffeurs niet voor verrassingen komen te staan.

Wat ga je doen?

Ongeveer de helft van je tijd ben je bezig met het beheer van de containerplanning, daarnaast verricht je administratieve taken.

  • Je maakt de inkomende en uitgaande containerplanning;
  • Je stuurt 4 à 5 eigen containerauto’s en een aantal charters aan (hierbij verstrek je opdrachten aan chauffeurs);
  • Je onderhoudt telefonisch en mailcontact met diverse interne afdelingen, externe partijen en chauffeurs;
  • Je zorgt dat de administratie op orde is. Je verwerkt inkomende vrachtbrieven en zet de documenten klaar voor facturatie;
  • ​Je gaat flexibel om met eventuele wijzigingen in de planning of andere onvoorziene situaties en schakelt hierbij snel;
  • Je staat in nauw contact met de productieleiders van de verschillende productielocaties, onze Sales Support afdeling en collega’s van Inkoop;
  • Je houdt container terminals, rederijen en forwarders op de hoogte van jouw planning.
     

Hoe ziet jouw team eruit?

Het team bestaat uit 3 collega planners. Er is veel kennis in het team aanwezig, maar wij leren ook graag van jouw frisse blik en goede ideeën. Onze cultuur kenmerkt zich door enthousiaste, hardwerkende collega’s, een fijne werkomgeving en een goede informele sfeer met korte lijnen.

Wat krijg je van ons?

  • Salaris in overleg op basis van ervaring/kennis en CAO Beroepsgoederenvervoer;
  • Een werkplek met familiegevoel: de lijntjes zijn kort en we luisteren naar elkaars ideeën;
  • Elke dag gratis fruit;
  • Leuke bedrijfsfeesten, waaronder een kerstfeest met je hele gezin, een zomerbarbecue en een toffe activiteit met onze personeelsvereniging;
  • Een cultuur waarin betrokkenheid, vooruitstrevendheid, passie en eigenheid worden gewaardeerd;
  • Ontwikkelmogelijkheden in een groeiende en bloeiende organisatie;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans door onder andere flexibele werktijden;
  • Een team van betrokken collega’s met hart en passie voor hun vak.

Wat vragen wij daarvoor terug? 

  • Minimaal MBO-2 werk- en denkniveau;
  • Ervaring in een soortgelijke functie (geen eis, wel een pré);
  • Affiniteit met de transportwereld;
  • Anticiperend vermogen;
  • Communicatief sterk;
  • Bereid om telefonische bereikbaarheidsdiensten te draaien;
  • Je beheerst Engels en Duits in woord en geschrift;
  • Vertrouwd met MS Office;
  • Je bent binnen max. 20 minuten op locatie.
     

Let’s build the future together!

Zin om kennis te maken? Mooi, wij ook! Solliciteer direct door je cv met een korte motivatie naar ons te mailen. Vergeet je daarbij niet te vermelden voor welke functie je solliciteert? Heb je direct al vragen? Bel dan met Niels Swinkels, Transport Manager via 06-52649924. Hij beantwoordt je vragen over de functie graag.

Commercieel Medewerker Sales Support (32-40 uur)

Vind jij tevreden klanten en een goedlopend orderproces óók zo belangrijk? Ben jij de spin in het web die we zoeken als het gaat om de commerciële ondersteuning van het sales-team? Lees dan verder!

De functie Commercieel Medewerker Sales Support is een sleutelpositie tussen onze mensen in het veld en onze productielocaties. Samen met jouw collega’s van Sales Support ben jij de schakel tussen de verkoopteams in binnen- en buitenland en de productie bedrijven van Legro. De Legro Group heeft 3 verkoopkantoren wereldwijd en een uitgebreid wereldwijd verkoop netwerk vanuit Nederland. In deze functie ben jij het commerciële aanspreekpunt voor het Sales team.

Wie ben jij?

  • Je vindt het leuk om alles op rolletjes te laten verlopen binnen sales, je biedt de ondersteuning aan het sales team die nodig is;
  • Administratief ben je sterk; je gaat accuraat en nauwkeurig te werk;
  • Je toont eigenaarschap in je werk, bent innovatief en werkt samen met je team;
  • Je bent zelfstandig en hebt een goed organisatievermogen ten behoeve van het inplannen, indelen en uitvoeren van je werkzaamheden;
  • Je stelt je flexibel en proactief op, waarbij je jezelf gemakkelijk kan aanpassen aan veranderingen en snel in staat bent om te schakelen bij adhoc werkzaamheden;
  • Je bent zelfverzekerd, sociaal vaardig en goed in het bouwen en onderhouden van relaties met collega’s en klanten;
  • Last but not least vinden wij het belangrijk dat iemand zich thuis voelt en met plezier en passie naar het werk gaat!

 

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het orderproces (offertes uitwerken, orders aannemen, invoeren en administratief verwerken);
  • Je beheert de intercompany prijzen;
  • Je bewaakt de productiemogelijkheden en forecasts;
  • Je verstrekt productie informatie en registreren van afwijkingen;
  • Je ondersteunt het Salesteam.
     

Wat krijg je van ons?

  • Ontwikkelmogelijkheden in een groeiende en bloeiende organisatie;
  • Aandacht voor een goede werk-privébalans door onder andere flexibele werktijden;
  • Leuke bedrijfsfeesten, waaronder een kerstfeest met je hele gezin, een zomerbarbecue en een toffe activiteit met onze personeelsvereniging;
  • Een werkplek met familiegevoel: de lijntjes zijn kort en we luisteren naar elkaars ideeën;
  • Een cultuur waarin betrokkenheid, vooruitstrevendheid, passie en eigenheid worden   gewaardeerd;
  • Een mooi salaris en een goede pensioenregeling.

Wat vragen wij daarvoor terug?

  • Mbo+ werk- en denkniveau;
  • De voertalen zijn Nederlands en Engels. We verwachten daarom een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Goede computervaardigheden;
  • Een commerciële instelling.
     

Let’s build the future together!

Zin om kennis te maken? Mooi, wij ook! Solliciteer direct door je cv met een korte motivatie naar ons te mailen. Vergeet je daarbij niet te vermelden voor welke functie je solliciteert? Heb je direct al vragen? Bel dan met Elise Vincentius, HR adviseur, 06 – 24 65 95 14. Zij beantwoordt je vragen over de functie graag.

Top